Sølv på stafetten i OL!

Postet av Markane IL den 25. Feb 2018

Både Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø gjekk på det norske herrelaget som sikra seg OL-sølv på skiskyttarstafetten i Pyeongchang.

Lars Helge Birkeland gjekk på 1. etappe og veksla med Tarjei Bø. Tarjei måtte bruke alle tre ekstraskota på begge skytingane, men heldt Norge inne i kampen om medaljene.

Tarjei veksla med Johannes, som nok ein gong gjekk eit flott løp. Fullt hus med berre eitt ekstraskot gjorde at han veksla med Emil Hegle Svendsen på ein delt førsteplass med Sverige.

Stafetten vart avgjort på siste skyting at der  Svendsen pådrog seg strafferunde, medan svensken fylte under vanskelege skyteforhold. Dermed vart det sølvmedalje på det norske laget. For Tarjei  var dette den første OL-medaljen i desse leikane. Johannes får med seg eitt gull og to sølv heim.

Vi gratulerer!