Stem på Markane i Klubben i mitt hjerte

Postet av Markane IL den 23. Nov 2015

Stem fram Markane på Klubben i mitt hjerte 2015. Klarer vi å samle 50 stemmer eller meir i løpet av eitt døgn, er Markane med på trekningen av tre dagspremier på 10.000 kroner fra Nordea.

Med ein gang eit idrettslag har oppnådd 50 stemmer i løpet av éin dag vil det bli offentliggjort på klubbenimitthjerte.no at idrettslaget er med i trekningen av 10.000 kroner.

Et idrettslag som oppnår 50 stemmer kvar dag i kampanjeperioden kan delta i totalt 10 trekningar. Vinnersjansane er derfor store. Alle idrettslag, samt bedrifts- og studentidrettslag deltek på lik linje. På P4s ettermiddagssendingar vil dagens tre vinnarar bli offentleggjort og vinnarane vil også bli offentleggjort på klubbenimitthjerte.no. Totalt deler Nordea ut 30 premier á 10.000 kroner og en hovedpremie på 100.000 kroner. Første trekning er måndag 16.11.2015.

Du kan stemme ved å følgje denne lenka: http://www.klubbenimitthjerte.no/#about

Skriv Markane IL inn i søkefeltet og følg instruksjonane.