Skiposten:

Postet av Markane IL den 23. Jan 2014

Skiposten 2014 er i gang!

Markane IL

Skiposten for sesongen 2014 er no i gang!

Skiposten er turmål for barn i alle aldrar, og postane ligg i løypenettet til Turløyper Stryn. Det er gratis å delta i skiposten, men vi oppfordrar likevel alle brukarar av turløypene om å kjøpe årskort i Skiturlaget Ullsheim-Stryn (Turløypene) eller bli medlemmar i MIL. (Medlemsskap i Skiturlaget er inkludert for medlemmar i Markane IL)

I årets utgåve av skiposten heng det ute 5 postar i slengen. Desse heng i 4 veker før dei blir bytta ut. På postane skal det henge ei klippetang som borna nyttar til å klippe i kortet sitt.

Postane vert bytte måndagen i den «nye» perioden.

Klippekort og kart:
Dette får du gratis på butikken Sport1 Ytre-Eide sport AS. På kartet og klippekortet står det oppført kvar dei ulike postane heng, og kva veke dei ulike postane heng ute.

Premiering:
Alle som leverer inn klippekortet sitt får diplom, og dei som besøkjer alle postane i løpet av vinteren er samstundes med på trekninga av gåvekort og andre småpremiar

Arrangør:
Skiposten er eit samarbeid mellom skigruppa i Markane IL, Arvid Hatledal AS og Sport1 Ytre Eide sport AS.

VI HÅPAR PÅ MANGE DELTAKARAR OG ØNSKJER ALLE EIN GOD TUR!

Innleveringsfrist for klippekorta er onsdag 30.april 2014

Sendast til: