Ruhpolding 9.1.2014:

Postet av Markane IL den 9. Jan 2014

9. plass i stafett med Johannes og Tarjei på laget

Johannes Th. Bø og Tarjei Bø. Foto: Foto: Karl Kristan Langeland/Rune Fossum / NRK, 2012

Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø gjekk begge på stafettlaget i Ruhpolding. Foto: Karl Kristan Langeland/Rune Fossum/ NRK 2012

Både Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø gjekk på det norske stafettlaget i Ruhpolding i dag. Dessverre var det ein tung dag på skytebana for Johannes. Etter å ha brukt alle tre ekstraskota på liggjande skyting stod det framleis tre blinkar att. Dermed måtte Johannes gå tre strafferundar og Norge var dermed over 1 min 30 sek etter teten. På ståande skyting gjekk det derimot bra. Alle blinkane var nede etter eitt ekstraskot. Det var likevel om lag to minutt fram til teten ved veksling.

Tarjei Bø gjekk ein god andreetappe. Han skaut feilfritt på sin andreetappe og gjekk Norge opp fleire plassar. Også Vetle Sjåstad Christensen og Emil Hegle Svendsen gjekk godt på sine etappar. Til slutt kom Norge på ein 9. plass.

Stafetten vart vunnen av Austerrike, framfor Tyskland og Russland.