Jubileumskarusellen:

Postet av Markane IL den 8. Mai 2013

Innbyding til "Jølster rundt" 12.mai

Logo Sogn og Fjordane 250 år.Fylkeskommuna sitt 250 års jubileum vert markert med jubilumskarusellen 2013. I jubileumskarusellen inngår dei tre særidrettane ski, sykkel og friidrett.

Karusellen starta med Tverrfjelldilten 16. februar på Ullsheim og held fram denne helga med sykkelløpet "Jølster rundt" søndag 12. mai. Lokal arrangør er Førde Cykleklubb.

Løpet har start og mål ived Slåtten skule i Angedalsvegen i Førde. Løpet er ca. 90 km langt. Konkurranseklassa er open for alle frå 17 år og oppover.

Trimklassa startar mellom 9.30 og 10.30 medan konkurranseklassa startar kl.1100.

Påmelding må gjerast innan 10. mai kl 2100.

Påmeldingsskjemaet finn du på lenka her.

Du finn også meir om løpet på Førde Cykleklubb si heimeside.

Sogn og Fjordane Idrettskrins si premiering på arrangementa er deltakar-/ jubileumspremie til alle og eigen premiering samanlagt for dei som deltek i minst to av tre arrangementa i karusellen i konkurranseklassane. Jubileumskarusellen vert avslutta med løpet "Molden Opp" 15.juni.

Samarbeidspartar for jubileumsarrangementa: Sparebankstiftinga Sogn og Fjordane og fylkeskommunen.