OL-gull til Tarjei og Johannes på miksstafetten!

Postet av Markane IL den 5. Feb 2022

Det vart OL-gull på første forsøk då Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø vann miksstafetten saman med Marte Olsbu Røiseland og Tiril Eckhoff.

Det vart ein spennande miksstafett der det svinga fram og tilbake, men der alle løparane gjekk godt nok til å halde Noreg inne i medaljekampen.

Etter at Marte Olsbu Røiseland hadde eit stavbrekk og litt problem med børsa på første skyting, kom det norske laget litt bakpå i opninga. Men ein god avslutning på etappen gjorde at det berre var 16 sekund opp til leiarlaget Italia ved første veksling.

Tiril Eckhoff hadde ein tung dag på standplass og måtte ut i tre strafferundar. Men god fart i sporet gjorde at det berre var eit halvt minutt opp til Frankrike då Tarjei Bø starta på sin etappe.

Tarjei tapte litt i sporet på første del av etappen. Det var vanskelege forhold på standaplss, men Tarjei klarte seg bra og kom seg gjennom utan strafferundar. Etter ein sterk sisterunde sende Tarjei ut Johannes på ein femteplass, berre 21 sekund etter Russland og hakk i hel med resten av medaljefeltet.

Etter Johannes si første skyting var det framleis Russland som leia medan Norge gjekk ut 25 sekund bak saman med Frankrike.

På andre skyting trengde Johannes eit ekstra skot. Dette gjorde at kan gjekk ut nokre få sekund etter Russland og Frankrike. Han brukte ikkje lange stykket på å hente dei to i teten og ved inngangen til stadion overtok han leiinga og spurta han i frå dei to konkurrentane sine på oppløpet.

Dermed vart det OL-gull til både Tarjei og Johannes på OL sin første dag! Ein sor prestasjon.

Vi gratulerer med gullet!