Fantastisk dobbeltsiger til Johannes og Tarjei på VM-sprinten!

Postet av Markane IL den 12. Feb 2023

Johannes Thingnes Bø tok ein suveren siger på VM-sprinten i Oberhof. Tarjei Bø følgde på ein flott sølvplass 14 sekund bak. Vi gratulerer!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Johannes gjekk ut først i skodda i VM i Oberhof. Han opna ganske kontrollert i sporet, og fekk ein bom på det nest siste skot på liggjande. På ståande vart det derimot fullt hus med litt stang inn på dei to siste skota. Den siste runden gjekk unna i eit tempo ingen andre var i nærleiken av å matche.

Bak kom konkurrentane på rad og rekkje, men ingen klarte å gå like fort som Johannes i løypa.

Tarjei Bø gjekk på eit seint startnummer, og starta med fullt hus på ligjgande. Med nok eit fullt hus også på ståande kom han opp i medaljekampen.

Tarjei kom i mål 14 sekund bak Johannes, og sikra dermed både sølvmedalje og eit veldig godt utgangspunkt før jaktstarten søndag. Sturla H. Lægreid tok bronsen 39 sekund bak Johannes.

VM har dermed starta på best mogleg måte. Gullet på sprinten var Johannes sitt andre gull under VM då han også gjekk på vinnarlaget i miksstafett. Med Tarjei sin flotte individuelle sølvmedalje så er det berre å sjå fram til resten av VM.

Søndag er det klart for jaktstart med Johannes og Tarjei først ut i sport.