NM-gull i miks-stafett på heimebane!

Postet av Markane IL den 11. Mar 2023

Maren Hjelmeset Kirkeeide, Simon Hjelmeset Kirkeeide og Johan-Olav Smørdal vann suverent NM-gull i miks-stafett på Ullsheim laurdag. (Foto:  Inge Fænn/Fjordingen)

Den andre dagen i norgescup/NM-helga starta flott for våre lokale løparar då laget frå  Sogn og Fjordane gjekk inn til NM-gull. Medan snøen meir eller mindre lava ned tok laget med to av tre utøvarar frå Markane IL eit solid gull i Mix stafett 17-senior på heimebane.

Maren Hjelmeset Kirkeeide, Markane IL gjekk den første etappen. Ho brukte  totalt to ekstra skot. Ut frå første skyting var det jamt i teten, men derifrå og til mål var ho i tet heile vegen.

Simon Hjelmeset Kirkeeide gjekk dermed først ut på den andre etappe, også han i tett snøver. Han  trengde fem ekstra skot for å få blinkane ned, men slapp strafferunder og sendte Johan-Olav Smørdal Botn, Stårheim IL ut med god leiing på den siste etappen. Johan-Olav brukte  også fem ekstraskot, men hadde god kontroll heile vegen. I mål var det  heile 45 sekund ned til Buskerud på sølvplass. Nord Østerdal tok bronseplassen.

Vi gratulerer med NM-gull!