Sogndal 13.-14. juni 2014:

Postet av Markane IL den 30. Mai 2014

Innbyding til ungdomssamling

Det vert ungdomssamling i orientering i Sogndal 13.-14. juni. Samlinga startar fredag 13. juni, rett etter målgang på KM Sprint.

Stad: Sogndal sentrum. Samlingsplassen blir kunngjort seinare.

Samlinga er for ungdomar frå 10 år og oppover. Vi er fleire leiarar for å kunne dele inn i grupper ved trening. Deltakarane dekkjer reise til/frå samlinga. Elles er alt gratis.

Førebels program :

Fredag 13. juni

Sprint-o-løp i Sogndal sentrum. Påmelding via laget ditt til Sogndal IL. På kvelden (

ca 20.00) vert det felles måltid/kveldsmat. Reise til overnattingsstad.

Lørdag 14. juni

Kl 07.00 Frukost.

Kl 08.00 Avreise til trening

Kl 08.15-9.45 O-teknisk trening

Kl. 10.00 Lunsj

Kl 12.00 O-løp på Hafslo. Første startande er kl 12.00. Påmelding via laget ditt til Hafslo IL.

Kl 13-14 Analyse og gjennomløping av konkurranseløype

Kl 14.30 Heimreise

Overnatting: I Sogndals-området. Ta med sovepose.

Instruktørar: Håvard Nummedal Os, Sivert Vinjevoll Årdal og Christian Frøyd.

Hugs å ta med: Mat/drikke til umiddelbart etter konkurransen fredag. Det vert felles måltid seinare på kvelden. Treningskle og konkurransekle (inkl EMIT-brikke og kompass) for dei tre aktivitetane. Regnkle og støvlar (tilpassa vertilhøva). Sovepose. Pengar til reise.

Påmelding:

Innan 6. juni kl 12.00 til johan.mageroy@mentor.no