Gratis treningsavgift for alle våre medlemmer ut sesongen 2021/2022

Postet av Sunde Innebandyklubb den 6. Okt 2021

Endelig har idretten åpnet opp for fullt, og vi er i gang med både barne og ungdom/voksen aktivitet. Dette ønsker vi i Sunde IBK å markere ved å gi noe tilbake til alle dere som har holdt ut gjennom denne vanskelige covid tiden. Vi ønsker at alle som har lyst skal få trene, barn som voksne.

Vår klubb har merket ringvirkninger av covid nedstenging nokså hardt. Vi har dessverre mistet en del av våre faste medlemmer i denne perioden. Det er ikke så lett å motivere seg når det i lang tid ikke har vært gjennomført de faste aktiviteter vi jobber mot, som det å spille kamper blant annet. Det har vi full forståelse for. Det er lett å glemme hvor kjekt det er å drive med idrett, hvor sosialt og hvor bra det er å høre til et fellesskap.

Vi i Sunde IBK har troen på at ved igjen å fokusere på det å ha det gøy og sosialt på trening, fokusere på å bygge lagfølelse og skape tilhørighet er med på å øke motivasjonen til at flere vil finne veien tilbake til idretten, samt at mange nye ønsker å hive seg på. Vi har satt av en god sum av klubbkassen til sosiale formål til alle lag denne sesongen. Vi vil ha ekstra fokus på at alle skal med.

Det er med glede vi kan informere at styret i klubben har vedtatt at samtlige medlemmer, gamle som nye, skal få slippe å betale treningsavgift ut hele sesongen 2021/2022. Vi har lavterskel for å bli med, det vil si at har du aldri tatt i en innebandykølle er ikke det noen hindring for å bli med. Vi har god plass til alle som ønsker å være med, enten du går i barnehagen eller er godt voksen, vi har et treningstilbud til alle.

Vi har også anledning å dekke alle utgifter ved behov, som medlemskontingent, lisens, kostnad ved kjøp av utstyr som alt fra sko, tøy, kølle, briller, drikkeflaske mm. Å være medlem hos oss koster kun kr 200 (følger kalenderår).

Sunde IBK vil med dette ønske alle velkommen #tilbaketilidretten

Håper vi ses!