Ullsheim 20.-22.september 2013:

Postet av Markane IL den 22. Jun 2013

Barmarkssamling for 10-15 åringar.

Sjur Ole Svarstad. Foto: Skikrinsen

Markane IL inviterer i samarbeid med Sogn og Fjordane Skikrins til barmarksamling i langrenn på Ullsheim 20.-22. september.

Hovudtrenar på samlinga vert trenar for rekruttlandslaget, Sjur Ole Svarstad. Samlinga er open for utøvarar født mellom 1998-2002.

På grunn av overnattingstilhøva på Ullsheim blir det dei 50 første som melder seg på, som får plass på samlinga, men aktuelle utøvarar (f. 1998 og 1999) til Hovudlandsrennet i langrenn på Ullsheim i 2014 vert prioriterte.

Det vil bli gode treningsøkter kvar dag med variert innhald som til dømes – rulleski, intervall, styrke, spenst, hurtigheit, leik, fjelltur…slik trenarar på langrennslandslaga likar det!

Påmelding via QUESTBACK (trykk på lenka framanfor å få opp skjema!)

(Her legg du inn desse opplysningane: namn på barnet, klubb, fødselsår, tlf.nr og e-post adr. til kontaktperson, ta og med om det er spesielle omsyn vi som arrangørar må vite om, t.d. matintoleranse)

Påmeldingsfrist: 1. september

Pris: kr 550.- pr pers (inkl, trening, mat og overnatting på flatseng på Ullsheim)

Sjå også heimesida til Sogn og Fjordane Skikrins. Meir detaljar om samlinga kjem når det nærmar seg. Komplett innbyding er lagt ut nedanfor.

Innbyding til barmarkssamling på Ullsheim 20.-22.9.2013