Markanebadinga startar opp att måndag 31.august kl.1900
Postet av Markane IL den 26. aug 2020

Markanebading startar opp att i Stryn symjehall måndag 31.august kl.1900-2000 og kjem til å gå kvar måndag framover.
Her er nokre koronatiltak som må følgjast:
1-meterreglen gjeld for heile anlegget, det vil seie at maks tal på personar i følgjande område vert:
- 30 personar i hallen til ein kvar tid
- 10 personar i barnebassenget
- 10 personar i kvar garderobe
- 4 personar i kvar badstue
· Flytebrett og armringar skal ikkje lånast ut.
Badinga er for medlemer i Markane IL. Nye medlemer er velkomne!
På grunn av at det berre er tillete med 30 personar i hallen til ein kvar tid, kan ikkje hallen nyttast til "opphaldsrom" under badinga. Dei som ønskjer å bade er prioriterte og det er ikkje høve til å berre vere med og sitje på land sidan dette vil "ta" ein plass frå dei som ønskjer å bade.
Vel møtt til ny sesong.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Markane IL
Heiderteikn tildelt Tarjei og Johannes!
10.06.2026
Resultatliste frå Postvegløpet 2026
03.06.2026
Postvegløpet 3.juni2026
03.06.2026
Innbyding til Oldestafetten 19.april 2026
10.04.2026
Ny kongepokal til Maren Hjelmeset Kirkeeide!
10.04.2026