Flytting av Lerøy Cup 2 for ungdom 21.-23.januar

Postet av Markane IL den 14. Jan 2022

TDar og NSSF har i dag hatt møte med Markane IL og bestemt at arrangementet ikkje går i Stryn, grunna usikker verprognose

Det er Fet Skiklubb som har sagt seg villig til å ta på seg arrangementet og  Norges Skiskytterforbund er glad for at klubben snur seg rundt på kort tid for å gjennomføre Lerøy Cup.

Praktisk info

Alle utøvarar som var påmeldt i Stryn blir avmeldt av EQ Timing. EQ Timing kjem til å opprette eit nytt arrangement på Fet og alle som ønskjer å gå det rennet må melde seg på igjen. Årsaka til dette er at påmeldingane/transaksjonane til arrangementet i Stryn er knytt opp til Markane IL sitt kontonummer.

Vi minner om at påmeldingsfristen er måndag 17. januar kl 23:59. Det vil ta litt tid å opprette arrangementet, følg derfor med på EQ Timing.

Invitasjon til arrangementet blir offentliggjort så fort det er klart.

Årsaken til at oppsplitting Lerøy Cup for ungdom (Fet) og Lerøy Cup for junior/senior (Geilo), er at vi startet med dette arbeidet i god tid før regjeringa sin pressekonferanse torsdag 13. januar.

Informasjonen er henta frå: https://skiskyting.no/artikler/ny-arrangor-av-leroy-cup-2-for-ungdom/