OL-sølv til Tarjei Bø!

Postet av Markane IL den 13. Feb 2022

Det var den andre individuelle OL-medaljen i løpet av to dagar til Tarjei Bø då han gjekk inn til OL-sølv på jaktstarten! Johannes Thingnes Bø vart nummer fem (Foto: Fjordingen)

Johannes Thingnes gjekk ut første på jaktstarten etter sigeren i går. Verdscupleiar Fillon Maillet starta på andreplass og Tarjei Bø på tredjeplass.

På første skyting skaut både Johannes og Fillon Maillet fullt hus medan Tarjei fekk ein strafferunde og gjekk ut frå første skyting på femteplass,

På andre skyting bles det godt. Johannes måtte ut i to strafferundar medan franske Fillon Maillet imponerte i vinden med fullt hus. Dermed gjekk han ut rett bak Johannes. Tarjei skaut også flott med fullt hus i vanskelege forhold. Han gjekk ut etter andre skyting på fjerdeplass.

På første ståande skyting vart det for mykje vind for Johannes som enda med tre strafferundar. Fillon Maillet overtok leiinga i løpet. Tarjei skaut på nytt fullt hus og låg framleis på ein fjerdeplass.

På siste skyting skaut Fillon Maillet for fjerde gang fullt hus og sikra med det OL-gullet. Tarjei skaut også fullt og gjekk ut på tredjeplass rett bak russiske Latypov. Tarjei gjekk raskt forbi russaren og gjekk på nytt ein strålande siste runde. Dermed vart det eit flott OL-sølv på jaktstarten. Den andre individuelle OL-medaljen. Bronsen gjekk til Latypov.

Johannes gjekk til slutt inn til femteplass etter totalt sju strafferundar i vinden.

Vi gratulerer Tarjei med OL-sølv!!