.
Postet av Markane IL den 31. mar 2011
Årets skisesong nærmar seg slutten, men enno er det nokre høgdepunkt att:
Lagsmeisterskap klassisk, slalom og hopp
Søndag 3.april vert det arrangert lagsmeisterskap i klassisk langrenn, slalom og hopp.
Langrennet er også merkerenn!
Påmelding frå kl.15.00. Rennstart kl.16.00
Startkontingent: 30 kr pr start for born og 50 kr pr start for vaksne (15 år og oppover)
Etter rennet vert det grilling i årestova.
Servering av frukt.
Cuprenn nr 4/Lagsmeisterskap fristil
Det siste av årets cuprenn vert arrangert tysdag 5.april.
Rennet går som fristil omvendt jaktstart med utgongspunkt i resultata i renn nummer 2.
Det er sjølvsagt fullt mogleg å vere med om ein ikkje har gått dei tidlegare renna!
I tillegg til konkurranseklassane er det som vanleg trimklasse utan tidtaking - open for alle.
Cuprenn 4 vert også lagsmeisterskap i fristil.
Påmelding frå kl.18.00.
Første start kl.18.45.
Velkomne til cuprenn og lagsmeisterskap på Ullsheim!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Markane IL
Heiderteikn tildelt Tarjei og Johannes!
10.06.2026
Resultatliste frå Postvegløpet 2026
03.06.2026
Postvegløpet 3.juni2026
03.06.2026
Innbyding til Oldestafetten 19.april 2026
10.04.2026
Ny kongepokal til Maren Hjelmeset Kirkeeide!
10.04.2026