TARJAI BØ TIL OL!
Postet av Markane IL den 23. des 2009
Den flotte innsatsen til Tarjei i helga gjorde til han sannsynlegvis fekk ei litt uventa julegåve i år. Han vart teken ut til OL i Vancouver i februar, ilag med 5 andre skiskyttar-herrar. For Markane IL er det sjølvsagt ei historisk hending, som den første medlemen med deltaking i eit OL.
Markane IL gratulerer hjarteleg med innsatsen og ynskjer lykke til med førebuingane fram mot OL og at du får ei minnerik oppleving!
Vi vil samtidig nytte høve til å ynskje alle ei God Jul og eit Godt Nyttår.
Styret i Markane IL
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Markane IL
Heiderteikn tildelt Tarjei og Johannes!
10.06.2026
Resultatliste frå Postvegløpet 2026
03.06.2026
Postvegløpet 3.juni2026
03.06.2026
Innbyding til Oldestafetten 19.april 2026
10.04.2026
Ny kongepokal til Maren Hjelmeset Kirkeeide!
10.04.2026