Gull til Maren og Johannes i NM rulleskiskyting!

Postet av Markane IL den 17. Sep 2023

Det vart to gullmedaljar til Markane-løparar under sprinten i NM rulleskiskyting. i Kristiansand. Maren Hjelmeset Kirkeeide vann sprinten i klasse K20–22 og Johannes Thingnes Bø sikra seg NM-gull i menn senior.

FOTO: SVEIN HALVOR MOE

Maren er framleis juniorløpar. sjølv om ho er på landslaget. På laurdagens NM-sprint deltok ho saman med dei jamgamle jentene i K20-22, og det resulterte i ein klar siger  Med feilfri skyting og god fart i løypa vann med Maren klassa med 1 minutt og 18 sekund. Gunn Kristi Stensaker Tvinnereim frå Hardbagg IL  vart nummer fire i same klassat.  Ho skaut ein bom og var berre 1,7 sekund unna bronsemedaljen.

Johannes Thingnes Bø  tok eit nytt NM-gull i seniorklassa. Han skaut to feilfrie seriar og tok sigeren seks sekund føre Endre Strømsheim frå Bærums Skiklub. Her kom Johannes Dale-Skjevdal på tredjeplass

Tarjei Bø måtte ut i ein strafferunde og vart nummer ti. Han var vel minuttet bak Johannes.

Simon Hjelmeset Kirkeeide gjekk også eit godt løp og vart nummer 16 etter ein bom på kvar av skytingane.

Vi gratulerer!