Årets første cuprenn i klassisk stil tysdag 16.januar

Postet av Markane IL den 15. Jan 2024

Det er klart for årets første cuprenn tysdag 16.januar. Rennet går i klassisk stil med individuell start.
Utdeling av startnr frå kl 18:00, første start frå 18:30 Utan tidtaking på dei yngste, eldre barn kan også velje dette om dei ønsker.

Du treng ikkje være medlem i Markane IL for å delta. Deltakeravgifta på cuprenn er kr 50,- Avgifta betalast med vipps (Vippsnr 641339) ved påmelding. Påmelding i kommentarfeltet under på facebookgruppa til Markane IL, helst innan måndag kveld! Skriv namn + fødselsår. Om du ikkje har hugsa på å melde deg på førehand, så kom likevel!

Det blir boller å saft til alle deltakarar etter målgang 🙂

NB! TRIMKLASSE for den glade mosjonist! Kven som helst kan delta! Meld deg på, gå når du ønskjer det og den distansen du vil - eller delta med startnummer, du legg lista!

Løparar frå andre klubbar er sjølvsagt velkomne til å delta