VM-sølv til Johannes Thingnes Bø på sprinten!

Postet av Markane IL den 10. Feb 2024

Johannes Thingnes Bø sikra seg sølvmedalje på 10 km sprint i Nove Mesto. Gullet gjekk til Sturla Holm Lægreid som med ein rask sisterunde kom seg i mål med 3,5 sekund betre tid enn Johannes. Tarjei Bø hadde stor fart i sporet og  gjekk inn til ein flott sjetteplass sjølv om det vart to strafferundar.

Johannes Thingnes Bø såg lenge an til å ta nok eit VM- gull, men frå høgt startnummer kom Sturla Holm Lægreid i kanonform. Han klarte å kome seg i mål 3,5 sekund føre Johannes og skubba dermed Johannes ned til sølvplass. Pallen vart heilnorsk på Vetle Sjåstad Christensen sikra bronsen. Både Johannes og Vetle skaut på seg ein strafferunde medan Sturla skaut to feilfrie skytingar.

Tarjei Bø var på sin sjetteplass 37,5 sekund etter vinnaren og har eit godt utgangspunkt til morgondagens jaktstart

Foto: NTB

Vi gratulerer!