VM-gull til Johannes på jaktstarten!

Postet av Markane IL den 11. Feb 2024

Johannes Thingnes Bø sikra seg det VM-gull nr 18 i karrieren så langt då han tok ein suveren siger på jaktstarten i Nove Mesto! Tarjei Bø kom på femteplass.

Vetle Sjåstad Christiansen låg i tet fram til siste skyting med Johannes og Tarjei rett bak .Medan Johannes skaut fullt hus, så bomma Sjåstad Christiansen to gongar. Dermed var det klart for VM-gull til Johannes.  Tarjei Bø skaut seg bort med fire bom på siste skyting, men kom likevel på ein solid femteplass totalt. I mål var han 1 min 20,9 sekund etter Johannes.

Det vart heilnorsk på dei fem første plassane med Johannes Thingnes Bø 28,7 sekund føre sølvvinnar Sturla Holm Lægreid. Vetle Sjåstad Christensen sikra seg bronse 38,5 sekund bak Johannes.

Neste konkurranse i skiskyttar-VM er normaldistansen som går på tysdag for kvinner og onsdag for menn,

Vi gratulerer Johannes med det 18. VM-gullet!.