O-festivalen 2009 i Oslo 26.-28. juni
Postet av Markane IL den 12. jun 2009
Norges størst o-løp blir arrangert i Oslo-Fossum. Neste frist for påmelding er 19.juni. Sjå info under orientering.no, arrangement.
Vi satser på overnatting på Bogstad Camping (gangavstand til arena) der vi har reservert ei hytte + det vi treng av teltplasser.
Vi er pr. 7/6 tre påmelde frå Markane og nokre frå Veten. Håper vi blir fleire, o-festivalen er "årets viktigaste o-løp" !
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Markane IL
Resultatliste frå Postvegløpet 2026
03.06.2026
Postvegløpet 3.juni2026
03.06.2026
Innbyding til Oldestafetten 19.april 2026
10.04.2026
Ny kongepokal til Maren Hjelmeset Kirkeeide!
10.04.2026
Kategori
Arkiv
April 2026 (4)
Mars 2026 (3)
Februar 2026 (7)
Januar 2026 (6)
2025 (92)
2024 (65)
2023 (26)
2022 (43)
2021 (21)
2020 (51)
2019 (60)
2018 (64)
2017 (93)
2016 (195)
2015 (214)
2014 (264)
2013 (266)
2012 (231)
2011 (201)
2010 (57)
2009 (59)
2008 (70)
2007 (60)
2006 (51)
2005 (68)
2004 (33)
2003 (14)
1753 (1)