Frå arkivet:

Postet av Markane IL den 17. Jul 2012

Lagsbladet "Bodstikka" 1990-2008

Logo for Markane IL

I 1990 vart lagsbladet "Bodstikka" starta. Bladet kom ut fram til 2008. I dei første åra med 10-12 nummer kvart år. Dei seinaste åra med færre nummer etterkvart som heimeside og epost tok over ein del av kontaka med medlemmane.

På årsmøtet i 2011 vart bladet formelt lagt ned. Det vart samtidig bestemt at bladet skulle gjerast tilgjengeleg for medlemmane via heimesida.

I startåret 1990 kom det ut 10 nummer. Desse er no lagde ut. Lenkje finn du nedanfor. "Bodstikka" har også fått eit eige punkt i venstremenyen. I året 1990 var det blant anna NM i skifeltskyting på Ullsheim, fylkeskulturstyret innstilte Ullsheim som Fylkesanlegg for langrenn og skiskyting og Markane IL sin logo stammar også frå dette året.

Fleire årgongar vert publiserte etterkvart.

Lagsbladet "Bodstikka" 1.årgong: 1990